Saturday, August 23, 2008

perfect

hey dad look at me
think back and talk to me
did I grow up according to plan?
and do you think I'm wasting my time doing things I wanna do?
but it hurts when you disapprove all along

and now I try hard to make it
i just want to make you proud
i'm never gonna be good enough for you
i can't pretend that
i'm alright
and you can't change me

'cuz we lost it all
nothing lasts forever
i'm sorry
i can't be perfect
now it's just too late and
we can't go back
i'm sorry
i can't be perfect

i try not to think
about the pain I feel inside
did you know you used to be my hero?
all the days you spent with me
now seem so far away
and it feels like you don't care anymore

and now I try hard to make it
i just want to make you proud
i'm never gonna be good enough for you
i can't stand another fight
and nothing's alright

nothing's gonna change the things that you said
nothing's gonna make this right again
please don't turn your back
i can't believe it's hard
just to talk to you
but you don't understand

(simple plan - perfect)


berasa aja simple plan bikinin soundtrack buat hidup saya . hahaha .
ini lagu nampol abis lah .
jadi gini , dulu pas 3 sma .
pelajaran bahasa inggris menuju uan gitu lah .
guru saya nugasin buat sebangku2x nyanyiin lagu yang lirik nya bahasa inggris .
secara lah ya mata pelajaran bahasa inggris juga . hehehe .
sebangku sama bar2x kan ya tuh , dia mah pasti iya iya aja apa kata saya .
awalnya saya mau nyanyiin lagu 311 - love song , soalnya liriknya mudah dimengerti .
tapi udah ada temen cowo yang mau nyanyiin . yaudah gajadi .
dan gag tau kenapa saya jd ngusulin lagu ke ini bar2x .
sipp lagu ini . dibagi2x deh saya nyanyi bagian mana , dia bagian mana .
sampai pada saat hari H , klo gag salah kita berdua bagian terakhir tampil .
jeng jeng jeng ..
pada awalnya semua baik-baik saja .
lancar . walopun grogi di depan berdua , tapi diliatin sama satu kelas . hahaha .
tapi pas bagian akhir , please don't turn your back lalalala .
jreeeeng . air mata saya turun dooooongs .
sial . maluuu masalahnya .
terlalu menghayati lagu mereun yah ? ckckckc .
juga ngeliat temen saya , muti . yaudah dari tadi matanya berkaca2x .
bukan terharu denger saya nyanyi , tapi emang punya masalah yang sama dengan saya .
wakakakak lucu aja gitu kalo inget , asa segitu pake hati nya saya nyanyiin lagu ini .
sampe guru saya juga nanya kenapa saya ampe nangis di depan .
hahaha yayaya .. salah satu soundtrack of my life !

No comments: